Parkovat můžete v zakoupené ulici. Ulici, kde parkujete, zadejte ve druhém kroku objednávky. Snadno lze změnit i adresu parkování – stačí vyplnit formulář a my zaktualizujeme s adresou i zónu. Změnu adresy můžete během uhrazené doby při přeparkování provádět libovolně.
Jak systém funguje?
Jsme váš osobní parkovací asistent – zajišťujeme pro vás parkování v jednotlivých ulicích, abyste se mohli po Praze volně pohybovat. Nakupujeme pro vás parkovací čas do jednotlivých ulic. Parkování tak kdykoliv upravíte podle svých potřeb.
Jak dlouho můžu parkovat?
Parkovat můžete tak dlouho, jak jen to bude možné. Následné eventuální přeparkování nám dejte vědět formulářem na hlavní stránce. Dodržujte dopravní předpisy.
Zadal jsem chybnou SPZ, jak ji mohu změnit?
Vyplňte prosím příslušný formulář na našich webových stránkách a my Vaši záležitost co nejdříve vyřešíme. Následně Vám znovu zašleme emailové potvrzení objednávky.
Je možné si stáhnout aplikaci do telefonu?
Aplikaci ke stažení do telefonu nemáme, ani ji neplánujeme. Naše webová aplikace ale zvládne vše, co je potřeba, a to rychle a pohodlně.
Funguje tato služba i pro zahraniční SPZ?
Ano. S naší aplikací můžete pohodlně parkovat i pokud má vozidlo zahraniční poznávací značku.
Potřebuji zpětně vystavit fakturu, jak mám postupovat?
Faktury se vystavují automaticky ke každé objednávce a obdržíte je do emailové schránky, kterou jste zadávali při tvorbě objednávky. Faktura se může vystavit s malým zpožděním, ale vždy je vystavena v týž den, co byla objednávka vytvořena. Pro dotazy ohledně faktur a jejich úprav nás kontaktujte na emailové adrese support@parkingcard.cz.
Jak mám postupovat, když dostanu pokutu?
Vyplňte prosím příslušný formulář na našich webových stránkách a my Vaši záležitost do 60 minut prověříme. Každý případ reklamace řešíme individuálně. Je nutné dodržovat dopravní předpisy.
Jak mám postupovat, když mám podezření, že mi bylo vozidlo odtaženo?
Nejprve doporučujeme tuto skutečnost ověřit na webových stránkách Správy služeb hlavního města Prahy na tomto odkazu https://www.sshmp.cz/ . Zde můžete mimo jiné zjistit, na kterém odtahovém parkovišti se Vaše vozidlo nachází. Následně prosím vyplňte příslušný formulář na našich webových stránkách a my Vaši záležitost do 60 minut prověříme. Každý případ reklamace řešíme individuálně. Je nutné dodržovat dopravní předpisy.