Reklamační řád
- Uživatel může uplatnit reklamaci v rozsahu pokuty za neoprávněné parkování dle rozhodnutí příslušného správního orgánu (např. Městská policie) a dalších souvisejících nákladů (částka za odtah), a to za splnění podmínek uvedených v tomto článku VOP, a to zejména v případech, kdy dojde k výpadku technologického systému parkování Hlavního města Praha anebo Provozovatele.
- Reklamace musí být uplatněna do 7 dnů od okamžiku, kdy Uživatel obdrží dokument s pokutou.
- Reklamace musí být uplatněna formou zaslání emailu na emailovou adresu Provozovatele reklamace@parkingcard.cz
- Údaje nezbytné k založení požadavku na reklamaci:
- Adresa - Uživatel musí odeslat reklamaci z Adresy použité pro Rezervaci;
- Sken kopie či jiný průkazný vizuální záznam dokumentu či dokumentů, na základě kterých byla vyměřena pokuta a další související náklady. Tyto dokumenty musí obsahovat zejména:
- SPZ vozidla dle Rezervace;
- čas udělení pokuty v době, kdy Uživatel oprávněně užívá službu parkingcard.cz;
- dokument potvrzující čas, kdy Uživatel obdržel dokument o pokutě;
- adresa, resp. místo Parkovacího stání;
- razítko pokutujícího správního orgánu na dokumentu vydaném správním orgánem, který ukládá pokutu za neoprávněné parkování.
- Telefonní číslo pro případné osobní kontaktování ze strany Provozovatele;
- Číslo účtu Uživatele, a to včetně dalších nezbytných informací v případě odeslání peněžní částky na bankovní účet Uživatele vedený u banky mimo Českou republiku pro zaslání částky bezhotovostním způsobem, jestliže bude reklamace uznána.
Provozovatel není povinen uznat reklamaci, jestliže žádost o reklamaci neobsahuje nezbytné údaje dle tohoto ustanovení.
- V případě uznání reklamace ze strany Provozovatele, Provozovatel uhradí Uživateli vyměřenou pokutu, náklady na odtah i Parkovné. Pro vyplacení částky dle předchozí věty je nutné zaslat Provozovateli originály dokumentů, dle kterých si nárokuje reklamaci.
- Reklamace bude vyřízena, co nejdříve to půjde, nejpozději pak do třiceti (30) dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení reklamace bude Uživatel informován obratem.
- Provozovatel nenese odpovědnost za situace, kdy pokuta či další náklady s ní spjaté, budou dány v důsledku chybně zadaných údajů Uživatelem anebo nedodržením Pravidel parkování ze strany Uživatele. Za případ chybně zadaných údajů dle předchozí věty se považuje i situace, kdy Uživatel chybně zadá údaje při Rezervaci PPO dle článku IV. těchto VOP a požádá o opravu těchto údajů dle odst. 8 článku IV. těchto VOP po zahájení Doby parkování.